4-А клас гімназії
Завдання для дистанційного навчання
зі шкільної риторики
на 25 травня
Контрольна робота. Риторика в Стародавньому Римі. Історія вітчизняної риторики
Повторити конспекти.
Пройти тест онлайн
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4156236
Тест дійсний до 19:00.
Паролі ті ж.
Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.
Завдання для дистанційного навчання
з української літератури
на 22 травня
Контрольна робота. З української прози. Український гумор
Повторити творчість В.Чемериса, Ю.Винничука, В.Дрозда.
Пройти тестування онлайн
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=820434
Тест дійсний до 17:00.
Паролі для входу ті ж.
Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.
Завдання для дистанційного навчання
з української мови
на 22 травня
Повторення. Розділові знаки в простому реченні
Опрацювати відеопрезентацію
https://www.youtube.com/watch?v=GCeRiFWYSvQ
Пройти тестування онлайн
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=101409
Тест дійсний до 17:00.
Паролі для входу ті ж.
Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.
Завдання для дистанційного навчання
із української мови
на 21 травня
Повторення. Головні й другорядні члени речення
Переглянути відео:
для учнів, що мають бали початкового, середнього рівнів
1.https://www.youtube.com/watch?v=0lxXZZGjZIA
2. https://www.youtube.com/watch?v=_A0OZ7U2JCw
для учнів, що мають бали достатнього, високого рівнів
https://www.youtube.com/watch?v=iDaiJ5tiJVg
Повторити теоретичні відомості (п.5-13).
Пройти тестування онлайн
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=922801
Тест дійсний до 17:00 .
Паролі для входу ті ж.
Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.
Завдання для дистанційного навчання
із української літератури
на 19 травня
Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок
Робота за варіантами.
Варіант 1 – характеристика Віті (пишуть Антоненко К., Бахвалов С., Бицюк Т., Бухенко Р.,
Глущик А., Головатий А., Гречкосій В., Дамріна К., Кирилюк А.).
Варіант 2 – характеристика Федька (пишуть Ковальчук К., Лазба С., Малярчук В., Марієнко В., Мельник О., Мірошниченко М., Монько С., Околіта Р., Орошкевич І.).
Варіант 3 – характеристика Галі (пишуть Павленко Р., Рябчич А., Сидорук О., Суворова Д., Тетера В., Царюк І., Черній В., Ніколаєнко С., Омельченко В.).
Охарактеризувати героя, записавши таке:
Раджу використовувати цитати та аргументувати свої відповіді.
Виконану роботу надіслати до 19:00.
Завдання для дистанційного навчання
зі шкільної риторики
на 18 травня
Риторика М.Ломоносова. Українські ритори ХІХ-ХХ ст.
Опрацювати біографічну довідку
Прочитати статтю, законспектувати найсуттєвіше
https://ru.osvita.ua/vnz/reports/rhetoric/30523/
Виконане завдання надіслати до 16:00 19 травня.
Завдання для дистанційного навчання
з української літератури
на 15 травня
Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору
Повторити поняття «комедія», «гумор», «сатира» (с. 140).
Опрацювати презентацію
Виконати письмово завдання 14 (с. 259).
Виконане завдання надіслати до 19:00.
Завдання для дистанційного навчання
з української мови
на 15 травня
Повторення. Словосполучення й речення. Види речень
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=Rl6CPvZtkc4
Повторити правила п. 58-61.
Пройти тестування онлайн
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=485969
Тест дійсний до 18:00.
Паролі для входу ті ж.
Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.
Завдання для дистанційного навчання
із української літератури
на 12 травня
Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення
Прочитати «Що таке гумор» (с.242-243), біографію автора і твір (с. 243-258).
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=EaYXDSvr4Zs&list=WL&index=67&t=0s
Пройти тестування онлайн
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=170997
Тест дійсний до 19:00.
Паролі для входу ті ж.
Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.
Завдання для дистанційного навчання
з української літератури
на 8 травня
Позакласне читання. Ю.Винничук. «Легенди Львова»
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=QisH11LmdMA
Прочитати твір (лише розділ «Було не було»).
https://javalibre.com.ua/java-book/book/2921779
Пройти тестування онлайн
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=814824
Тест дійсний до 9 травня 18:00.
Паролі для входу ті ж.
Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.
УВАГА!!!
З української мови о 15:00 пишемо контрольний перказ. Усіх учнів чекаю в ZOOM. Ідентифікатор і пароль у чаті класу в Instagram скину о 12:00. Бажаю успіху!
Завдання для дистанційного навчання
із української літератури
на 5 травня
Юрій Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви
Пройти тестування онлайн
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=133696
Тест дійсний до 7 травня 16:00.
Паролі для входу ті ж.
Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.
Завдання для дистанційного навчання
зі шкільної риторики
на 4 травня
Риторика в Києво-Могилянській академії
Опрацювати презентацію
https://www.slideshare.net/honeytkachuk/ss-60236918
Прочитати статтю, законспектувати найсуттєвіше
https://pidruchniki.com/10810806/ritorika/ritorika_kiyevo-mogilyanskiy_akademiyi
Виконане завдання надіслати до 16:00 6 травня.
Завдання для дистанційного навчання
з української мови
на 30 квітня
Узагальнення й систематизація вивченого із теми «Речення з відокремленими членами»
-
Конференція в ZOOM ЗІРВАНО !!!!
Час проведення – 12:00-12:40.
https://us04web.zoom.us/j/78312341119?pwd=UWlSTHBoT3Z5N2NGc0h0YlVzaVJkdz09
Ідентифікатор: 783 1234 1119
Пароль: 7CbDWe
- Пройти тестування онлайн
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=665421
ДРУЖНЯ ПОРАДА: перед проходженням тесту обов’язково перегляньте ще раз теорію. Не поспішайте, думайте над кожною відповіддю, адже маєте ВСЬОГО ОДНУ СПРОБУ.
Тест дійсний до 16:00.
Паролі:
№ |
Ім'я |
Пароль |
---|---|---|
1 |
Антоненко Каріна |
диво9990 |
2 |
Бицюк Тетяна |
фінт1397 |
3 |
Лазба Софія |
воля5717 |
4 |
Малярчук Владислав |
7933лина |
5 |
Монько Сергій |
9123зніт |
6 |
Орошкевич Інна |
9161альт |
7 |
Сидорук Олександр |
трач9097 |
8 |
Суворова Дар'я |
стар2290 |
9 |
Тетера Валерія |
йола4575 |
10 |
Дамріна Катерина |
бязь0420 |
11 |
Кирилюк Аріна |
торф4980 |
12 |
Марієнко Віталій |
6790агар |
13 |
Павленко Роман |
0592арба |
14 |
Мірошниченко Михайло |
9880сито |
15 |
Бахвалов Сергій |
крик1073 |
16 |
Черній Віталій |
5537шейп |
17 |
Ковальчук Крістіна |
ряст5569 |
18 |
Бухенко Руслан |
3450буєр |
19 |
Царюк Іван |
8939пулу |
20 |
Глущик Анастасія |
9672пуна |
21 |
Головатий Артем |
3998раус |
22 |
Гречкосій Владислав |
олій3268 |
23 |
Околіта Руслан |
твін4678 |
24 |
Мельник Олег |
7553бета |
25 |
Рябчич Анжеліка |
форс2021 |
26 |
Ніколаєнко Софія |
04822ніша |
27 |
Омельченко Валерія |
друг20904 |
Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль
Завдання для дистанційного навчання
з української літератури
на 28 квітня
Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя
Записати визначення у зошит.
Виконати ПИСЬМОВО завдання:
- Пояснити алегоричність образу Грицька, Пустельника, князя. Кого «сховав» під цими персонажами Винничук?
- Заповнити таблицю. (Автор за алегоріями показує дійсність у СРСР. Напишіть, напр., Дракон - інтелігент, якого знищували у тридцяті ( Розстріляне Відродження) і т.д.)
«Місце для дракона» |
Радянська дійсність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконані завдання надіслати до 15:00.
Завдання для дистанційного навчання
зі шкільної риторики
на 27 квітня
Кирило Туровський. Іван Вишенський. Григорій Соворода
Опрацювати та законспектувати статті:
https://studfile.net/preview/5111000/page:2/ (розділи 1,2);
https://stud.com.ua/55349/literatura/propovidnitske_mistetstvo_kirila_turovskogo
Переглянути відео
Про Кирила Туровського - https://www.youtube.com/watch?v=YeuNKcP3y6s&list=WL&index=85&t=0s
Про Григорія Сковороду :
https://www.youtube.com/watch?v=S2EBBaC3Ulw&list=WL&index=83
https://www.youtube.com/watch?v=TYsBkmhXSfU&list=WL&index=83
Виконану роботу та надіслати до 12:00 29 квітня.
Завдання для дистанційного навчання
зі шкільної риторики
для учнів 4-А класу гімназії
Дата |
Зміст завдання |
06.04. |
Прочитати статтю «Іоанн Златоуст — світильник гомілетичного мистецтва» та законспектувати найсуттєвіше (https://studfile.net/preview/2425910/page:14/). |
13.04. |
1. Прочитати статтю М. Котляра «ІЛАРІОН КИЇВСЬКИЙ», записати основні біографічні дані (https://national.org.ua/library/ilarion.html). 2.Опрацювати статтю «Слово про закон і благодать" Іларіона» (https://stud.com.ua/37107/literatura/oratorske_krasnomovstvo). 3. Записати біографічну довідку (https://slovnyk.me/dict/literary_encyclopedia/%D0%93%D0%95%D0%9E%D0%A0%D0%93%D0 %86%D0%99%D0%97%D0%90%D0%A0%D0%A3%D0%91%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%98%D0%99). 4. Прочитати «Од грішного Георгія, чорноризця Зарубської печери, повчання духовному чаду» (https://litopys.org.ua/oldukr2/oldukr69.htm). |
16.04. |
Прочитати та законспектувати найсуттєвіше (https://www.ukrartstory.com.ua/tekst-statti/izbornyk.html). |
Завдання для дистанційного навчання
з української літератури
для учнів 4-А класу гімназії
Дата |
Зміст завдання |
07.04. |
Контрольний твір. Оберіть одну із запропонованих тем.
Обсяг – 2-2,5 стр. Прошу писати на подвійних аркушах у лінію. |
10.04. |
Прочитати с.204-213, скласти план до твору, визначити композицію. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=7abpyLOyNwY. |
14.04. |
Виконати письмово усі 4 завдання рубрики «Підсумуйте вивчене» (с.214-215). Для самоперевірки - https://learningapps.org/watch?v=puwidza6c17. |
17.04. |
ЛРК. Прочитати «Вовчика» В.Коваленко, написати фанфік. |
21.04. |
Прочитати с. 215-239, записати план до твору. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=mlR6XEr3nXw. |
24.04. |
Охарактеризувати дракона Грицька, використовуючи цитати. Для самоперевірки - https://charivneslovo.blogspot.com/2016/12/blog-post.html. |
Завдання для дистанційного навчання
з української мови
для учнів 4-А класу гімназії
Дата |
Зміст завдання |
09.04. |
Скласти допис дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку — Інтернет?» з використанням відокремлених обставин (обсяг – 1-1,5 стр). |
10.04. |
Повторити теоретичний матеріал п. 35, вправа 363. |
16.04. |
Вивчити правила п.34, вправа 349. |
17.04. |
Вивчити правила п.36, вправа 373. Для самоперевірки - https://learningapps.org/1292519 |
23.04. |
Створити висловлення «Родина — це вся Україна з глибоким корінням, високим гіллям» із використанням речень, ускладнених відокремленими уточнювальними прикладками зі словами на ім’я, на прізвище (обсяг – 2- 2,5 стр). |
24.04. |
Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин) (обсяг – 2-2,5 стр). Прошу писати на подвійних аркушах у лінію. |