4-А клас гімназії

Завдання для дистанційного навчання

зі шкільної риторики

на 25 травня

Контрольна робота. Риторика в Стародавньому Римі. Історія вітчизняної риторики

Повторити конспекти.

Пройти тест онлайн

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4156236

Тест дійсний до  19:00.

Паролі ті ж.

Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.

 

Завдання для дистанційного навчання

з української літератури

на 22 травня

Контрольна  робота. З української прози. Український гумор

Повторити творчість В.Чемериса, Ю.Винничука, В.Дрозда.

Пройти тестування онлайн

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=820434

Тест дійсний до 17:00.

Паролі для входу ті ж.

Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.

 

Завдання для дистанційного навчання

з української мови

на 22 травня

Повторення. Розділові знаки в простому реченні

Опрацювати відеопрезентацію

https://www.youtube.com/watch?v=GCeRiFWYSvQ

Пройти тестування онлайн

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=101409

Тест дійсний до 17:00.

Паролі для входу ті ж.

Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.

 

Завдання для дистанційного навчання

із української мови

на 21 травня

Повторення. Головні й другорядні члени речення

Переглянути відео:

для учнів, що мають бали початкового, середнього рівнів

1.https://www.youtube.com/watch?v=0lxXZZGjZIA

2. https://www.youtube.com/watch?v=_A0OZ7U2JCw

для учнів, що мають бали достатнього, високого рівнів

https://www.youtube.com/watch?v=iDaiJ5tiJVg

Повторити теоретичні відомості (п.5-13).

Пройти тестування онлайн

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=922801

Тест дійсний до 17:00 .

Паролі для входу ті ж.

Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.

 

Завдання для дистанційного навчання

із української літератури

на 19 травня

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

Робота за варіантами.

Варіант 1 – характеристика Віті (пишуть Антоненко К., Бахвалов С., Бицюк Т., Бухенко Р.,

Глущик А., Головатий А., Гречкосій В., Дамріна К., Кирилюк А.).

Варіант 2 – характеристика Федька (пишуть Ковальчук К., Лазба С., Малярчук В., Марієнко В., Мельник О., Мірошниченко М., Монько С., Околіта Р., Орошкевич І.).

Варіант 3 – характеристика Галі (пишуть Павленко Р., Рябчич А., Сидорук О., Суворова Д., Тетера В., Царюк І., Черній В., Ніколаєнко С., Омельченко В.).

 

Охарактеризувати героя, записавши таке:

Раджу використовувати цитати та аргументувати свої відповіді.

Виконану роботу надіслати до 19:00.

 

Завдання для дистанційного навчання

зі шкільної риторики

на 18 травня

Риторика М.Ломоносова. Українські ритори ХІХ-ХХ ст.

Опрацювати біографічну довідку

https://kpi.ua/lomonosov_m

Прочитати статтю, законспектувати найсуттєвіше

https://ru.osvita.ua/vnz/reports/rhetoric/30523/

Виконане завдання надіслати до 16:00 19 травня.

 

Завдання для дистанційного навчання

з української літератури

на 15 травня

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору

Повторити поняття «комедія», «гумор», «сатира» (с. 140).

Опрацювати презентацію

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-v-cemeris-vitkagala-abo-povist-pro-perse-kohanna-129587.html

Виконати письмово завдання 14 (с. 259).

Виконане завдання надіслати до 19:00.

 

Завдання для дистанційного навчання

з української мови

на 15 травня

Повторення. Словосполучення й речення. Види речень

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=Rl6CPvZtkc4

Повторити правила п. 58-61.

Пройти тестування онлайн

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=485969

Тест дійсний до 18:00.

Паролі для входу ті ж.

Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.

 

Завдання для дистанційного навчання

із української літератури

на 12 травня

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».  Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення

 

Прочитати «Що таке гумор» (с.242-243), біографію автора і твір (с. 243-258).

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=EaYXDSvr4Zs&list=WL&index=67&t=0s

Пройти тестування онлайн

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=170997

Тест дійсний до 19:00.

Паролі для входу ті ж.

Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.

 

Завдання для дистанційного навчання

з української літератури

на 8 травня

Позакласне читання. Ю.Винничук. «Легенди Львова»

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=QisH11LmdMA

Прочитати твір (лише розділ «Було не було»).

https://javalibre.com.ua/java-book/book/2921779

Пройти тестування онлайн

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=814824

Тест дійсний до 9 травня 18:00.

Паролі для входу ті ж.

Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.

 

УВАГА!!!

З української мови о 15:00 пишемо контрольний перказ. Усіх учнів чекаю в ZOOM. Ідентифікатор і пароль у чаті класу в Instagram скину о 12:00. Бажаю успіху! 

 

Завдання для дистанційного навчання

із української літератури

на 5 травня

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви

Пройти тестування онлайн

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=133696

Тест дійсний до  7 травня 16:00.

Паролі для входу ті ж.

Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль.

 

Завдання для дистанційного навчання

зі шкільної риторики

на 4 травня

Риторика в Києво-Могилянській академії

Опрацювати презентацію

https://www.slideshare.net/honeytkachuk/ss-60236918

Прочитати статтю, законспектувати найсуттєвіше

https://pidruchniki.com/10810806/ritorika/ritorika_kiyevo-mogilyanskiy_akademiyi

Виконане завдання надіслати до 16:00 6 травня.

Завдання для дистанційного навчання

з української мови

на 30 квітня

Узагальнення й систематизація вивченого із теми «Речення з відокремленими членами»

  1. Конференція в ZOOM      ЗІРВАНО !!!!

Час проведення – 12:00-12:40.

https://us04web.zoom.us/j/78312341119?pwd=UWlSTHBoT3Z5N2NGc0h0YlVzaVJkdz09

Ідентифікатор: 783 1234 1119

Пароль: 7CbDWe

  1. Пройти тестування онлайн

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=665421    

ДРУЖНЯ ПОРАДА: перед проходженням тесту обов’язково перегляньте ще раз теорію. Не поспішайте, думайте над кожною відповіддю, адже маєте ВСЬОГО ОДНУ СПРОБУ.

Тест дійсний до 16:00.

Паролі:

Ім'я

Пароль

1

Антоненко Каріна

диво9990

2

Бицюк Тетяна

фінт1397

3

Лазба Софія

воля5717

4

Малярчук Владислав

7933лина

5

Монько Сергій

9123зніт

6

Орошкевич Інна

9161альт

7

Сидорук Олександр

трач9097

8

Суворова Дар'я

стар2290

9

Тетера Валерія

йола4575

10

Дамріна Катерина

бязь0420

11

Кирилюк Аріна

торф4980

12

Марієнко Віталій

6790агар

13

Павленко Роман

0592арба

14

Мірошниченко Михайло

9880сито

15

Бахвалов Сергій

крик1073

16

Черній Віталій

5537шейп

17

Ковальчук Крістіна

ряст5569

18

Бухенко Руслан

3450буєр

19

Царюк Іван

8939пулу

20

Глущик Анастасія

9672пуна

21

Головатий Артем

3998раус

22

Гречкосій Владислав

олій3268

23

Околіта Руслан

твін4678

24

Мельник Олег

7553бета

25

Рябчич Анжеліка

форс2021

26

Ніколаєнко Софія

04822ніша

27

Омельченко Валерія

друг20904

Щоб увійти, відкрийте посилання https://naurok.ua/start та введіть пароль

Завдання для дистанційного навчання

з української літератури

на 28 квітня

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя

Записати визначення у зошит.

Виконати ПИСЬМОВО завдання:

  • Пояснити алегоричність образу Грицька, Пустельника, князя. Кого «сховав» під цими персонажами Винничук?
  • Заповнити таблицю. (Автор за алегоріями показує дійсність у СРСР. Напишіть, напр., Дракон - інтелігент, якого знищували у тридцяті ( Розстріляне Відродження) і т.д.)

«Місце для дракона»

Радянська дійсність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконані завдання надіслати до 15:00.

Завдання для дистанційного навчання

зі шкільної риторики

на 27 квітня

Кирило Туровський. Іван Вишенський. Григорій Соворода

Опрацювати та законспектувати статті:

https://studfile.net/preview/5111000/page:2/ (розділи 1,2);

https://stud.com.ua/55349/literatura/propovidnitske_mistetstvo_kirila_turovskogo

Переглянути відео

Про Кирила Туровського - https://www.youtube.com/watch?v=YeuNKcP3y6s&list=WL&index=85&t=0s

Про Григорія Сковороду  :

https://www.youtube.com/watch?v=S2EBBaC3Ulw&list=WL&index=83

https://www.youtube.com/watch?v=TYsBkmhXSfU&list=WL&index=83

Виконану роботу та надіслати до 12:00 29 квітня.

Завдання для дистанційного навчання

зі шкільної риторики

для учнів 4-А класу гімназії

Дата

Зміст завдання

06.04.

Прочитати статтю «Іоанн Златоуст — світильник гомілетичного мистецтва» та законспектувати 

найсуттєвіше (https://studfile.net/preview/2425910/page:14/).

13.04.

1. Прочитати статтю М. Котляра «ІЛАРІОН КИЇВСЬКИЙ», записати основні біографічні дані (https://national.org.ua/library/ilarion.html).

2.Опрацювати статтю «Слово про закон і благодать" Іларіона» (https://stud.com.ua/37107/literatura/oratorske_krasnomovstvo).

3. Записати біографічну довідку (https://slovnyk.me/dict/literary_encyclopedia/%D0%93%D0%95%D0%9E%D0%A0%D0%93%D0

%86%D0%99%D0%97%D0%90%D0%A0%D0%A3%D0%91%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%98%D0%99).

4. Прочитати «Од грішного Георгія, чорноризця Зарубської печери, повчання духовному чаду» (https://litopys.org.ua/oldukr2/oldukr69.htm).

16.04.

Прочитати та законспектувати найсуттєвіше (https://www.ukrartstory.com.ua/tekst-statti/izbornyk.html).

 

Завдання для дистанційного навчання

з української літератури

для учнів 4-А класу гімназії

Дата

Зміст завдання

07.04.

Контрольний твір.

Оберіть одну із запропонованих тем.

  1. Висловіть свої судження про необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та власними спостереженнями).
  2. Висловіть свої судження про важливість моральних чеснот у житті людини (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями).
  3. Напишіть твір-роздум на тему «Без дружби життя неповноцінне» (за повістю Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути»).
  4. Напишіть твір-роздум на тему «У житті завжди знайдеться місце для подвигу» (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм»).

Обсяг – 2-2,5 стр.

Прошу писати на подвійних аркушах у лінію.

10.04.

Прочитати с.204-213, скласти план до твору, визначити композицію.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=7abpyLOyNwY.

14.04.

Виконати письмово усі 4 завдання рубрики «Підсумуйте вивчене» (с.214-215).

Для самоперевірки - https://learningapps.org/watch?v=puwidza6c17.

17.04.

ЛРК. Прочитати «Вовчика» В.Коваленко, написати фанфік.

21.04.

Прочитати с. 215-239, записати план до твору.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=mlR6XEr3nXw.

24.04.

Охарактеризувати дракона Грицька, використовуючи цитати.

Для самоперевірки - https://charivneslovo.blogspot.com/2016/12/blog-post.html.

 

Завдання для дистанційного навчання

з української мови

для учнів 4-А класу гімназії

Дата

Зміст завдання

09.04.

Скласти допис дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку — Інтернет?» з використанням відокремлених обставин (обсяг – 1-1,5 стр).

10.04.

Повторити теоретичний матеріал п. 35, вправа 363.

16.04.

Вивчити правила п.34, вправа 349.

17.04.

Вивчити правила п.36, вправа 373.

Для самоперевірки - https://learningapps.org/1292519

23.04.

Створити висловлення «Родина — це вся Україна з глибоким корінням, високим гіллям» із використанням речень, ускладнених відокремленими уточнювальними прикладками зі словами на ім’я, на прізвище (обсяг – 2-

2,5 стр).

24.04.

Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин) (обсяг – 2-2,5 стр).

Прошу писати на подвійних аркушах у лінію.